luni, 7 decembrie 2009

Ziua lui Huppy


Acum trei ani, mai exact 3 ani fără vreo 12 ore, pe 8 decembrie 2006, la ora 12.25, s-a născut Huppy. Era o zi mohorîtă, fără ploaie sau zăpadă. Eu l-am văzut pe la 13.30, înaintea Ruxandrei, epuizată de operaţie şi emoţii. Aveam 44 de ani, 3 luni şi 28 de zile. Pentru prima dată m-am simţit nemuritor şi indestructibil. Trei ani reprezintă un prag - pot cumpăra fără emoţii jucăriile pe care scrie: nerecomandat copiilor sub 3 ani! (deşi am făcut-o cu mult înainte, acum e oficial). Pe scurt, dacă nu ne întîlnim să îl dau eu, găsiţi singuri şi beţi un pahar pentru Huppy (Tudor-Alexandru-Nicolae). Şi pentru noi, dacă vă lasă inima.

9 comentarii:

  1. Dragă Huppy, la mulţi ani, să fii sănătos, să te bucuri de viaţă şi de jucăriile cu şi fără limită de vîrstă, iar peste încă trei ani, poate-ţi faci şi blog ca tatăl tău!
    Ruxandra şi Horia, să vă trăiască şi să vă bucuraţi de el, iar de băut vom găsi noi un moment prielnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Sa va traiasca si sa devina - cum altfel decat in traditia familiei!? - scriitor!
    Valentin Busuioc

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Sa va traiasca si sa devina - cum altfel decat in traditia familiei!? - scriitor!
    Valentin Busuioc

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai, domnule, dar stiu ca v-a reusit!
    Mai incercati!
    Faceti copii frumosi.
    Sa va traiasca si... succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc la fel, Bogdan. Cauta Luceafarul de dimineata de miine (miercuri). S-a publicat cronica in avans. Numai bine,
    H

    RăspundețiȘtergere
  6. La multzi ani fiului tau. Am si eu un baietel care de Craciun va implini 2 ani si 4 luni. Ma bucur nespus ca te simti implinit. Madlen

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc foarte mult tuturor si in numele lui Huppy

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog