joi, 12 august 2010

O decizie legată de „Săptămîna financiară”

Am primit din partea dlui Radu Preda, redactor-șef al săptămînalului „Săptămîna financiară”, anunțul că din pricina crizei prin care trec toate publicațiile, nu va mai putea plăti colaboratorii. În aceste condiții, colaboratorii permanenți au libertatea de a continua sau de a renunța să publice rubricile lor. În ceea ce mă privește, am decis să public în continuare cronicile de întîmpinare la rubrica mea „Despre cărți, numai bine”. Este singura decizie posibilă în raport cu cititorii, autorii și mai ales cu revista care mi-a găzduit și plătit 275 de cronici vreme de cinci ani. Fiind alături de ea la bine, voi fi și în aceste momente mai dificile. Vă invit să urmăriți în continuare această rubrică și, de preferință, în loc să o citiți pe internet, să cumpărați revista ajutînd-o să existe.

3 comentarii:

  1. Mă bucură decizia ta - şi eu am decis la fel.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Lucia
    Da, eram sigur ca vom ramine colegi de pagina. :)
    Vor veni si vremuri mai bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună,
    Dacă nu sunteţi în criză de "cuvinte de bine",aş dori să vă trimit şi eu o parte din cărţile mele la adresa pe care mi-o indicaţi.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog