marți, 9 noiembrie 2010

Ioan Bogdan Martin - Cîștigător la „Dramaturgie în doi”!

Am vorbit azi la telefon cu prietenul meu, dramaturgul și ziaristul Mircea M. Ionescu, directorul acum al Teatrului Valah din Giurgiu, care m-a anunțat că s-a finalizat jurizarea concursului „Dramaturgie în doi” (piese cu două personaje), organizat de el la acest teatru. M-am interesat de palmares și mi-a comunicat că, la deschiderea plicurilor care ascundeau numele autorilor, a reieșit că a cîștigat un... necunoscut: Ioan Martin. În context, Mircea ne-a certat pe Emil Mladin și pe mine că nu ne-am trimis piesele, dar mă bucur acum că nu mi-am terminat textul. Pentru că...

...Necunoscut lui M.M.I., autorul îmi este însă mie binecunoscut, deși nu s-a afirmat încă în dramaturgie. Ioan Bogdan Martin, autor al volumului de schițe „Vînătoare de rîși” pe care l-am prezentat la Gaudeamus anul trecut, este și scenarist TV iar acum și dramaturg. Este și autorul blogului „tranka-fleanka” pe care îl puteti vizita cu folos. După atîtea întîmplări nefericite din ultimul timp și disparițiile neașteptate unor scriitori, asemenea vești bune mai înseninează atmosfera. Felicitări „necunoscutului” dramaturg și să-l vedem pe scenă! Menționez că la Gaudeamus va lansa un nou volum.

2 comentarii:

Postări populare

Arhivă blog