miercuri, 22 decembrie 2010


A apărut ultimul număr din acest an 51-52 din „Luceafărul de dimineață”. Puteți citi, pe hîrtie sau pe web, un sumar variat specific sfîrșitului de an: o anchetă retrospectivă a anului literar, pagini de umor, dar și cronici la zi. În ceea ce mă privește am realizat evidențierea volumelor importante despre care am scris în 2010 și am inventat opt volume imaginare de autori reali. Regret ca în varianta web nu puteți vedea și coperțile lor dar dacă voi avea timp le voi posta pe blog.

A apărut și ultimul număr, 49-50, din „România literară” în care colaboratorii au fost invitați să facă un „exercițiu de admirație”, realizînd portretul unui scriitor pe care îl apreciază. Alesul meu a fost Alexandru George.

2 comentarii:

  1. Dar v-ati distrat copios la redactie, ce mai! (mai putin poate domnul Dan Cristea, care pare sa-si fi vazut doar de treaba :D). Delicios umorul, delicioase rau de tot si cele opt volume imaginare de autori reali, nu-mi inchipuiam c-o sa rad atat citind o revista literara la sfarsit de an :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Noi ne intilnim rara la redactie. Am ris pe la USR si 133. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog