sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Blog cu Blog - Patriei Decalog! Cele mai bune bloguri din 2010. Simpatie

Pentru că este un scriitor excelent și prolific,
Pentru că este un om și un scriitor discret și politicos,
Pentru că îi plac literatura, filmul și muzica exact în felul în care îmi plac mie,
Pentru că are formație științifică și iubește pătimaș umanioarele,
dar și...

Pentru că este de o structură tipică pentru o România pe care am cunoscut-o puțin (1965-1974) și care putea să se îndrepte de pe atunci în altă direcție, salvîndu-ne pe toți
îl nominalizez drept

Cel mai simpatic blogger...

Pe Radu-Ilarion Munteanu (RIM)

2 comentarii:

  1. Domnule Gârbea,

    Am văzut nominalizarile dumneavoastră. Vă felicit că aţi citit blogurile respective şi le-aţi apreciat. Şi eu le gasesc remarcabile. Dar fac urmatoarea constatare: sunt bloguri la care conteaza exclusiv postările, iar comentariile nu au niciun rol. Dar un blog nu este o revistă literară. Este un hipertext. Uneori comentariile pot fi mai interesante decât postarea. In acest sens, cred că şi postarea trebuie reevaluata: în ce măsura textul este provocator de dezbateri. Părerea mea.
    Cu stimă,
    I.Suciu

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord. Numarul de comentarii depinde si de audienta blogului, notorietatea autorului. Dar sint multe comentarii fara miez, pur polemice sau simple invective. Sint bloguri cu dezbateri destul de incinse desi postarile sint mici, dar incitante. De ex Diacritica unde imi si place sa intervin sau posta lui Alex S. Totusi sint si bloguri de creatie unde aceasta conteaza: S. Tomsa, Soviany. Oricum eu sint pe faza cit pot. Am vazut nominalizarile dvs.si le cercetez. Numai bine.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog