joi, 20 ianuarie 2011

Premiile Blog de Blog 2010 - primele mele nominalizări!

Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie) Radu Vancu (raduvancu.unspe.com), Liviu Ioan Stoiciu, Șerban Tomșa
Cel mai bun cititor/comentator - Alex Ștefănescu
Cel mai bun blog de păstrarea memoriei - casedeepoca.wordpress.com
Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri - Diacritica
Cel mai bun blog vizual (foto, grafică) - Alex Mazilu
Cel mai bun blog de sport - Catalin Tolontan (www.tolo.ro)
Blogul pasiunii (profesiune, hobby) - Bucatarescu.ro (Dan-Silviu Boerescu)
Premiul de popularitate - Nea Costache

La restul categoriilor mai studiez.

16 comentarii:

  1. Uh, onorantă nominalizare! Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere! "Pentru Merit" + "Serviciu Credincios". :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Onoarea e amea, Nea Costache. Plus Gorjul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru un rătăcit printre bloguri e ca-n Caragiale,dar cu mai putin talent.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel mai bun blogger dintre scriitori
    pe 2001 - 3000 - Horia Garbea

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc domnului Lupeanu.
    @anonim
    Nu am prins comparatia cu Caragiale. Poate doar cu La Hanul lui Mânjoală - dacă v-a făcut vreo bloggeriță farmece și v-a luat mințile rătăcindu-vă în blogosferă.

    RăspundețiȘtergere
  7. Alex Mazilu e în juriu! :)
    Iar pe Alex îl văd la categoria critică. Categoria Cititor/comentator e pentru cei care comentează pe blogurile altora.

    RăspundețiȘtergere
  8. „Onorantă”,„onorat”,„onoarea”,„onorat”,în câteva fraze.În Caragiale găsim în unele fragmente,cu mult comic,a lot of:„stimabile”,„onorabile”...

    RăspundețiȘtergere
  9. @Lucia
    Intelg. Dar e foare greu de vinat cine unde comenteaza. Blogul il vezi, comentariile unui impatimit pot fi pe sute de bloguri, greu de monitorizat
    @Alex
    Cu placere dar iata ca inteti in juriu. :)
    Aprecierea mea ramine
    @Anonim
    Pe vremea lui Caragiale oamenii erau politicosi chiar si cu adversarii. Incercam si noi... Adevărul este că la generalizarea invectivelor pe bloguri cuvîntul „onoare” pare stingher. Ei... sîntem și noi o mică rezervație de onorabili.

    RăspundețiȘtergere
  10. Post scriptum
    @Lucia
    Eu ma refeream la Alex Mazilu pentru secțiunea fotografică. Fiind în juriu, o să caut o altă propunere.

    RăspundețiȘtergere
  11. Invective pe bloguri;după mine-dezonorant.Iată că intre atâtea cuvinte despre onoare,încape si un antonim.Dar nu pentru a tulbura mica rezervatie de onorabili.Cât despre politete,anonimul din mine nu este nici nepoliticos,nici adversarul cuiva.Pur si simplu se amuză,exersând,într-un spatiu care-l atrage,spontaneitatea sub forma unor comentarii la ceea ce citeste.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Anonim
    Sînteți binevenit oricînd cu comentarii și vă includ în rezervație.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu, find foarte curios din fire, si placandu-mi sa cotrobaiesc prin dulapuri si sertarele tuturor de cand eram mic, abia astept sa vizitez diferitele feluri de bloguri care sunt prezentate aici. Intre timp am si eu o intrebare pentru cei care cunosc atat literatura cat si istoria si scena blogurilor romanesti din ultimii cam 10 ani, ca eu chiar ca habar nu am despre bloguri (mi l-am inceput pe al meu care e un jurnal personal in care ma vait despre cum e in Norvegia singur, ca m-am mutat aici acum 4 luni, deci precis ca nu e interes general, dar de cand il am vreau sa gasesc si eu bloguri interesante scrise de altii ca tot ma plictisesc aici in Norvegia singur). Deci intrebarea este: scriitorul Mircea Cartarescu a tinut vreodata vreun blog in viata lui care, chiar daca s-a inchis si desfiintat intre timp, a mai fost comentat de cineva pe undeva vreodata pe blogul lui (al acestui alt cineva adica) ? Si cine deci comenteaza mai des ce zice Cartarescu ? (ce face Cartarescu nu ma prea intereseaza, dar ce mai zice sunt curios, cu precizarea ca nu ma prea intereseaza ce zice la ziar despre politica, dar poate o zice si altceva despre societate, despre oameni, despre calatorii sau geografie sau istorie, simplu si fara politica romaneasca in text, despre chestii din astea mai umaniste pe undeva, eu mai mult de astea sunt curios sa vad unde pot sa le gasesc pe net chiar scrise de el direct sau citate si comentate de altii.) Deci incotro ma indrumati si pe mine, ca de google m-am plictisit si nici nu am talent in cercetare ?

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog