marți, 8 februarie 2011

Blog de blog 2010 - faza finală

S-a încheiat faza nominalizărilor la concursul Blog de Blog 2010.
Au fost nominalizate sute de bloguri pe situl Luciei Verona, președintele și organizatorul acestui eveniment.
Ca membru în juriu, am vizitat sute de bloguri, unele nominalizate absolut nejustificat. Mai ales la categora literatură, unde există excelente bloguri de profesioniști și am ales cu greu tei dintre aceștia, au fost numite (și vizitate de mine spre paguba mea) bloguri lipsite de diacritice, scrise agramat, umplute cu cugetări plate și versuri ridicole. M-am enervat dar mi-a trecut.

Urmează faza de judecare în juriu a nominalizărilor. În ceea ce mă privește îmi mențin opțiunile pe care el reamintesc mai jos. Mult succes participanților și minte limpede juriului!

Marele Premiu „Pentru că-mi place”, cu motivația că efectiv îmi place,- Mihnea Măruță
Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie) Radu Vancu , Liviu Ioan Stoiciu, Șerban Tomșa
Cel mai bun cititor/comentator - Alex Ștefănescu
Cel mai bun blog de păstrarea memoriei - casedeepoca.wordpress.com
Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri - Diacritica
Cel mai bun blog de sport - Catalin Tolontan
Blogul pasiunii (profesiune, hobby) - Bucatarescu.ro (Dan-Silviu Boerescu)
Premiul de popularitate - Nea Costache
Blogul cu cel mai mult umor Bogdan Ulmu
Cel mai simpatic blogger Radu-Ilarion Munteanu (RIM)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog