sâmbătă, 19 februarie 2011

Un poem din „Pantera...”

Cei interesați de poezia mea găsesc pe blogul „Căderea Bastiliei” (care cuprinde detaliile bio-bibliografice și fragmente de literatură) un text din volumul „Pantera sus, pe clavecin” a cărui apariție o estimez în jurul datei de 15 martie.

Un comentariu:

  1. Bună seara! Aşteptăm volumul, vă dorim inspiraţie maximă! Am citit poemul "trecătorul din Karona" şi am identificat jocul Avatar, precum şi puterea cărţii "Karona. False God". Vom încerca, cu mai mult material la dispoziţie, să desluşim şi demersurile, subtilităţile, capcanele poetice. Sper să nu vă fie cu supărare, dar Karona este şi un supercunoscut brand internaţional care fabrică uşi din lemn, instalaţii Spa etc. În plus, Karona mai este şi o cunoscută rasă de vaci performante (la cantitatea de lapte, evident!), două varietăţi notorii ale acestei rase fiind Karona Iheros şi Karona Emerson...
    Am postat mai devreme un comentariu şi pentru zuia lui LIS, dacă l-am trimis de mai multe ori vă cer scuze: sunt, încă, bou de blog!!! Promit să progresez rapid!
    Mi-am permis, de asemenea, să postez pe blogul meu, la rubrica "Uuuuuups!Note amicale" un mic comentariu cu privire la titlul proiectatului dumneavoastră volum. Tot fără supărare...

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog