sâmbătă, 12 martie 2011

Un poem nou

Pe blogul meu bio-bibliografic găsiți un poem inedit.

Un comentariu:

  1. Jungla



    Am pătruns într-o junglă
    Miraculoasă, fructele împodobeau
    Ramurile sălbatice,
    Dar erau otrăvite,
    În jur zburau umbre,
    Erau lilieci, erau oameni?
    Un liliac încerca sămi scoată ochiul,
    Altul râdea stropindu-mă cu saliva sa verde.
    Din fructe ieșeau viermi roșcați
    Cu dinți ca briciul,
    Ce mult doream să-mi fac o grădină,
    Un loc de casă și de odihnă,
    Dar jungla era de neînvins.
    M-am trezit, eram în altă junglă.


    Neliniște

    Capul meu stă pe tava
    Privirilor voastre,
    Tâmplele îmi zvâcnesc
    Ca furtuna-n fereastră,
    Cum de nu pot muri
    După ce am scris un poem?
    Înalț privirea,
    În jurul meu nu s-a schimbat
    Nici un semn,
    Nu mai pot nici ochii
    Să-i închid,
    Lumina mă orbește,
    Sunt ca o frunză
    În vid.


    Frunzele moarte

    Frunzele moarte se adună, se ard,
    Cărțile-s vechi, ochelarii s-au spart,
    Mâinile tremură, visu-i coșmar,
    Stai grănicer uitat la hotar
    și pasărea trece și râde în zbor
    și ochiul tău plânge interior.

    Boris Marian

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog