vineri, 31 mai 2013

Festivalul International de Literatură „Tudor Arghezi” - Gorj

Palmaresul Festivalului International de Literatură „Tudor Arghezi” Ediţia XXXIII-a 2013

Premiul „Opera Omnia”, atribuit unor scriitori de prestigiu internaţional
acordat de Consiliul Jjudeţean Gorj prin Centrul Jud. de Conservare şi Promovare a Culturii Tradiţionale Gorj

- Eric Sarner, Franţa
- Stephen Watts, Anglia

Premiul „Opera Omnia” pentru poezie (acordat de USR)
- Adrian Popescu, Cluj

Premiul „Opera Omnia” (acordat de ICR)
- Acad. Eugen Simion

Premii pentru promovarea operei argheziene ( CJ Gorj prin CJCPCT Gorj)
- Mircea M. Pop, Germania
- Acad. Vasile Tărăţeanu, Ucraina
- Adam Puslojic, Serbia

Premii pentru promovarea Festivalului (acordate de CJCPCT Gorj)
- Eliza Macadan, Italia
- Imola Feldberg Popescu, Africa de Sud
- Dragoliub Firulovici, Serbia

Comentariu personal: regret că nu am putut participa dar consider că mi-am făcut partial datoria de director de onoare al festivalului prin invitarea distinsilor poeti Eric Sarner si Stephen Watts. Am discutat apoi cu ei la Bucuresti si mi-au mărturisit entuziasmul lor fată de manifestarea la care au participat.

Multumesc organizatorilor locali si in special dlui director al ICR Gorj, Ion CEpoi, pentru ospitalitatea deosebită de care s-au bucurat toti invitatii.

(voi completa si cu imagini)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog