duminică, 16 martie 2014

Recital cu pereche. „Noi și amintirea lor” - un omagiu poeților dispăruți

O inițiativă foarte frumoasă a Filialei București - Poezie și MNLR: recital cu pereche.

În ceea ce mă privește, m-am oferit să citesc un poem de Virguil Mazilescu sau Ioan Flora, mă bucur că organizatorii au ales Ioan Flora și că se va recita și un poem de Mazilescu (de Ioana Greceanu). Cu acest prilej am oferit poze inedite cu Ioan Flora, din arhiva mea, sper că se vor proiecta în timpul recitalului. 

E, desigur, trist să ne amintim cîți mari poeți au fost pînă deunăzi lîngă noi iar azi nu mai sînt. Dar e necesar să ne amintim de ei. În afară de M. Ivănescu și Dan David i-am cunoscut pe toți, de mulți am fost chiar apropiat, unii m-au încurajat și sprijinit în încercările mele litrare. Le aduc un sincer omagiu tuturor.

*

„Vineri, 21 martie 2014, în Rotonda Muzeului Naţional al Literaturii Române din Bucureşti, între orele 17.00- 19.00, va avea loc evenimentul RECITAL CU PERECHE – “Noi şi amintirea lor”, un proiect ce marchează sărbătorirea Zilei Internaţionale a Poeziei. Organizatori: Filiala Bucureşti Poezie a Uniunii Scriitorilor din România, Muzeul Naţional al Literaturii Române din Bucureşti şi Radio România Cultural. Partenerii media ai proiectului sunt revista “România literară”, revista “Cultura” şi AgenţiadeCarte.ro. Coproducător: Asociaţia Euro CulturArt. 24 de poeţi contemporani citesc poemele a 24 de poeţi români plecaţi în raiul poeziei. Invitaţi speciali: Ioan Groşan şi Mircea Tiberian. Amfitrioni: Dan Mircea Cipariu şi Ioan Cristescu. Art director: Mihai Zgondoiu. Producător: Anamaria Spătaru.”

RECITAL CU PERECHE – “Noi şi amintirea lor”:

Constantin Abăluţă – George Almosnino
Dan Mircea Cipariu – Traian T. Coşovei
Denisa Comanescu – Iustin Panţa
Ioana Crăciunescu – Ion Drăgănoiu
Ioana Diaconescu – Ion Stratan
Simona-Grazia Dima – Mircea Ivănescu
Marian Drăghici – Mircea Ciobanu
Rodian Drăgoi – Petre Stoica
Mariana Filimon – Constanţa Buzea
Horia Gârbea – Ioan Flora
Mihail Galatanu – Dan David
Ioana Greceanu – Virgil Mazilescu
Riri Sylvia Manor – Nichita Stănescu
Ioana Nicolaie – Cristi Popescu
Niculina Oprea– Marin Sorescu
Ioan Es Pop – Ioan Alexandru
Nicolae Prelipceanu – Marius Robescu
Cornelia Maria Savu – Mariana Marin
Liviu Ioan Stoiciu – Aurel Dumitaşcu
Adrian Suciu – Dimitrie Stelaru
Eugen Suciu – Augustin Frăţilă
Grigore Şoitu – Marin Mincu
Lucian Vasilescu – Călin Angelescu
Paul Vinicius – Alexandru Muşina 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog