luni, 12 mai 2014

Blogul și proprietatea intelectuală

Precizare: textele și fotografiile de pe acest blog sînt proprietatea autorului blogului. Reproducerea lor fără acordul explicit al acestuia (autorului) este ilegală și poate fi subiect de cauză juridică!

*

Am precizat cele de mai sus pentru că o foaie specializată în glume proaste mi-a reprodus fără voia mea una dintre postările de pe blog și mi-a pus și poza (merci!). Nu știu dacă făptașii acestui act de încălcare a proprietății au vrut să mă compromită amestecîndu-mă în zeama lor sau au dorit să fie ironici. Nici nu mă interesează mobilul. Deocamdată am făcut plîngere la poliția localității unde se zice că apare pretinsa publicație pentru a fi identificați precis cu nume și adrese, iar pasul următor va fi acela de a mă adresa justiției. Voi apela pentru început la un mediator, nu la instanță ori parchet, ca să iasă și infractorii mai ieftin și să-mi poată da cît mai repede suma pe care o voi cere ca despăgubire pentru prejudiciul moral adus: 50 000 de lei nu-s mulți pentru un banc atît de izbutit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Arhivă blog