luni, 2 iunie 2014

Funcționarul și-a început destinul la Nottara

Lume multă și simpatică la Teatrul Nottara la prima reprezentație cu „Funcționarul destinului”. Aplauzele au fost foarte generoase iar protagoniștii (nu zic nimic de autor) le-au meritat pentru efortul lor deosebit și pentru creativitatea de care au dat dovadă în fiecare moment.Au inventat, au inovat, au găsit sensuri, „frumuseți și prețuri noi” (tocmai am venit de la Festivalul Arghezi).

Mulțumesc echipei de realizatori: regizoare, actori, realizatorul muzicii, dar nu îi uit pe membrii corpului tehnic care au arătat un devotament demn de laudă. Mulțumesc și prietenilor care au venit, au văzut, mi-au comunicat impresiile lor.


În imagine, momentul aplauzelor cu cei trei actori: Dan Bordeianu, Vali Pena, Dani Popescu, autor și regizoarea Anca Maria Colțeanu. (foto: Coca Popescu)


3 comentarii:

  1. Felicitări! La nenumărate reprezentaţii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost in sala aseara, dar n-am apucat sa va felicit si sa va multumesc pentru spectacol. Consider ca ati surprins foarte bine reprosul personajului feminin... "vii tarziu seara si imi povestesti: am facut asta, am dres asta... Intotdeauna despre tine." Iar la replca ei: "Si eu muncesc!", el stramba din nas atotstiutor: "Da, sigur, stai toata ziua la o cafea cu colegele." M-am regasit in personajul feminin, dar, din nefericire, eu n-am avut parte de un functionar al destinului care sa dea un imbold relatiei mele. :( In ciuda nereusitelor personale, capacitatea de a visa nu mi s-a diminuat. Piesa de aseara a fost un vis frumos, iar pentru asta va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă mulțumesc. Din păcate Funcționarul și-l face fiecare, nu vine singur. Eu cred că ambele teze sînt susținute. Omul muncește, vine acasă obosit... adoarme de oboseală nu din lipsă de tandrețe.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Arhivă blog